Η LG Electronics παρουσίασε στον ελληνικό τύπο, τις νέες τηλεοράσεις για το 2023, ενώ παράλληλα ενημέρωσε και για τις τάσεις της αγοράς της τηλεόρασης αλλά και γενικότερα για τα σχέδια και τους στόχους της LG για το 2023.
Ο Άρης Κουτελός, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas ξεκίνησε την παρουσίαση, αναφέροντας τα οικονομικά στοιχεία για το 2022, όπου η ελληνική αγορά των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας έκλεισε με -2% όσον αφορά την αξία των πωλήσεων και -7% σε επίπεδο τεμαχίων. Η τάση που υπήρξε την περασμένη χρονιά ήταν η στροφή των καταναλωτών προς συσκευές μεγαλύτερης αξίας, πράγμα που φαίνεται να διατηρείται και τους πρώτους μήνες του 2023 με τα νούμερα να είναι σχετικά σταθερά σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Στην αγορά των “λευκών” συσκευών, ο κ. Κουτελός τόνισε ότι η επιδότηση της ανακύκλωσης μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών (ψυγεία, κλιματισμός) κατά τους τελευταίους μήνες του 2022 αλλά και στο πρώτο μισό του 2023 δίνει μια μεγάλη ανάσα προς τα εμπρός, με αυξητικά νούμερα.