Skip to main content

Είναι η πρώτη φορά για το ροκ συγκρότημα Red Hot Chili Peppers από το Λος Άντζελες, που το βίντεό του, “Californication” ξεπερνάει το 1 δισεκατομμύριο προβολές στο YouTube.

Το “Californication” των Red Hot Chili Peppers που κυκλοφόρησε το 2000 – με τους Anthony Kiedis, Flea, Chad Smith και John Frusciante και τα avatars τους να διασχίζουν ένα φανταστικό video-game – έφτασε αυτή την εβδομάδα το 1 δισεκατομμύριο προβολές (και συνεχίζει να μετράει). Μέχρι στιγμής, το 2022, έχει κατά μέσο όρο πάνω από 290.000 ημερήσιες προβολές, σύμφωνα με το YouTube.

Το επίσημο βίντεο του “Californication” ανέβηκε στο YouTube τον Οκτώβριο του 2009. Η σκηνοθεσία είναι των Τζόναθαν Ντέιτον και Βάλερι Φάρις, ενώ το βίντεο είναι διάρκειας 5 λεπτών και 21 δευτερολέπτων.

Το “ορόσημο” των δισεκατομμυρίων προβολών στο YouTube για το συγκρότημα έρχεται την ίδια εβδομάδα που ανακοίνωσαν μια περιοδεία για το 2023 στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, που θα περιλαμβάνει 23 εμφανίσεις, με συνοδευτικά σχήματα όπως οι The Strokes, St. Vincent, Iggy Pop, the Roots και King Princess. Οι Red Hot Chili Peppers ολοκλήρωσαν πρόσφατα μια περιοδεία σε 40 πόλεις, η οποία ήταν η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα, ενώ φέτος κυκλοφόρησαν δύο άλμπουμ που κατέκτησαν τα charts, το “Unlimited Love” και το “Return of the Dream Canteen”.

Το “Californication” ήταν το τέταρτο single των Red Hot Chili Peppers από το ομώνυμο στούντιο άλμπουμ τους του 1999 – και έχει γίνει μια από τις πιο διαχρονικές επιτυχίες τους. Το τραγούδι έφτασε στο Νο. 69 του Billboard Hot 100 στις ΗΠΑ και στο Νο. 1 των Mainstream Rock Tracks και Modern Rock Tracks στις ΗΠΑ.

Αυτό το καλοκαίρι, το YouTube γιόρτασε τη συμπλήρωση 10 ετών από το πρώτο τραγούδι που έφτασε το 1 δισεκατομμύριο προβολές: Το “Gangnam Style” του Psy, το οποίο παραμένει στα πέντε πιο δημοφιλή μουσικά βίντεο στην πλατφόρμα.