Skip to main content

H SONOS θέλει για ακόμα μια φορά να πρωτοπορήσει, ετοιμάζοντας το δικό της voice assistant, απευθείας στις συσκευές της και όχι μέσω cloud ή άλλων μορφών φωνητικής βοήθειας.

Γι αυτό το λόγο πρόσφατα, έστειλε μια έρευνα σε πελάτες της, για να αξιολογήσει και να μετρήσει τις απαντήσεις σχετικά με τον “βοηθό” φωνής, που όμως θα λειτουργούσε ελαφρώς διαφορετικά από τους περισσότερους φωνητικούς βοηθούς με το να είναι ενσωματωμένος στη συσκευή και όχι να δρομολογεί αιτήματα μέσω του cloud.

Ο στόχος είναι να μπορεί ο χρήστης να ελέγχει τις κύριες λειτουργίες ενός ηχείου, όπως αναπαραγωγή/παύση, αναζήτηση τραγουδιών και αναπαραγωγή μουσικής μέσω άλλων ηχείων στο ίδιο δίκτυο wi-fi. Κι όλα αυτά, απλά “μιλώντας” στο ηχείο.

 width=

Σύμφωνα με την έρευνα, ο φωνητικός βοηθός -πιθανών- θα χρησιμοποιήσει τη φράση “Hey Sonos” (ακριβώς όπως το “Hey Siri” της Apple ή το “Hey Google” της Google). Η SONOS υποστηρίζει ότι η επεξεργασία στη συσκευή θα σήμαινε ταχύτερους χρόνους απόκρισης σε σχέση με τοςυ φωνητικούς βοηθούς που υπάρχουν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η SONOS αγόρασε το 2019, μια πλατφόρμα φωνητικού ελέγχου με τεχνολογία AI, με την ονομασία Snips. Συμπερασματικά, μέσω της έρευνας, προκύπτει ότι θέλει να χρησιμοποιήσει αυτή την πλατφόρμα για λογαριασμό της.

Ανάλογα λοιπόν με τα αποτελέσματα της έρευνας, θα γίνουν και οι απαραίτητες κινήσεις.