Η JBL παρουσίασε το δικτυακό ηχείο L75ms ακολουθώντας την επιτυχημένη συνταγή με ρετρό αισθητική.
Η έμπνευση από τη σειρά Classic ηχείων της JBL είναι εμφανής, από τον ξύλινο καπλαμά και τη μαύρη πρόσοψη από αφρώδες υλικό Quadrex, το οποίο ακολουθεί το καμπύλο σχήμα της καμπίνας. Κάτω από την καμπίνα, βρίσκεται ένα ζευγάρι tweeters θόλου τιτανίου 1 ίντσας και δύο woofer 5,25 ιντσών με διπλές θύρες εμπρός και ένα κεντρικό πρόγραμμα οδήγησης μεσαίων 4 ιντσών-όλα τοποθετημένα έτσι ώστε ο ήχος να έρχεται και να διαχέεται παντού. H συνολική ισχύς είναι 350W (125W woofer, 25W twitter και 50W το μεσαίο).
Κάτω από αυτό το ρετρό στυλ, βρίσκεται ένα σύγχρονο σύστημα ροής μουσικής. Υπάρχει Google Chromecast, Apple AirPlay 2 και Bluetooth, που σημαίνει ότι οι περισσότερες συσκευές θα μπορούν να μεταδίδουν εύκολα καταλόγους μουσικών υπηρεσιών ή τοπικά αρχεία στο L75ms. Έχει εισόδους -αναλογική 3,5 mm, MM phono και HDMI ARC – που σημαίνουν ότι μπορούν να συνδεθούν και με συσκευή αναπαραγωγής ή τηλεόραση, ενώ η έξοδος υπογούφερ δίνει στους ιδιοκτήτες την ευκαιρία να ενισχύσουν τα μπάσα.
Η JBL θέλοντας να προωθήσει την σύγχρονη streaming πλευρά του L75ms, προσφέρει στους πελάτες μια δωρεάν δοκιμή 90 ημερών στο Qobuz, μια υπηρεσία ροής υψηλής ανάλυσης που θα φιλοξενήσει μια λίστα αναπαραγωγής τραγουδιών που χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη των L75ms, ειδικά επιμελημένη από την ομάδα μηχανικών και προϊόντων της JBL.
Το JBL L75ms θα είναι διαθέσιμο, μέσα στη χρονιά (ξεκινώντας από την Αμερική) και η τιμή του προσδιορίζεται πάνω από € 1.500