Skip to main content

Η KEF είναι μια εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 1961 από τον Raymond Cooke.

Όλα αυτά τα χρόνια, σχεδιάζει και υλοποιεί ηχεία απόλυτα χρηστικά και με πολύ όμορφο σχεδιασμό, που τοποθετούνται εύκολα μέσα στο σπίτι.

Μόλις πριν από λίγους μήνες, η KEF είχε ανακοινώσει μια νέα, καινοτόμο τεχνολογία για ακριβέστερη απεικόνιση των προγραμμάτων οδήγησης ηχείων, τη λεγόμενη KEF Metamaterial Absorption Technology (MAT), επίσης γνωστή ως KEF META.

Τώρα έρχεται το επόμενο μεγάλο project, η νέα τεχνολογία Uni-Core της KEF, η οποία λέγεται ότι προσφέρει τα ίδια πρωτοποριακά αποτελέσματα με την τεχνολογία Meta της KEF, αλλά αυτή τη φορά είναι αφιερωμένη στη σειρά μπάσων.

Η τεχνολογία Uni-Core ενώ περιμένει την έγκριση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την KEF, επαναπροσδιορίζει τον απαιτούμενο χώρο για συστήματα μεγάλης απόδοσης και υπογούφερ. Το Uni-Core είναι ένα μεγάφωνο, σε δύο και περιλαμβάνει δύο woofer τοποθετημένα με πλάτη μεταξύ τους, που μοιράζονται το ίδιο μαγνητικό σύστημα. Αυτό καθιστά δυνατή τη δημιουργία ιδιαίτερα ισχυρών συστημάτων ηχείων με μπάσο με πολύ πιο συμπαγή μορφή από ό, τι στο παρελθόν.

Η KEF είναι πεπεισμένη ότι η νέα τεχνολογία KEF Uni-Core μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ισχυρών αλλά διακριτικών συστημάτων ηχείων και υπογούφερ που ικανοποιούν τις ανάγκες πολλών χρηστών για συστήματα που είναι εύχρηστα στο σπίτι.

 

Η νέα τεχνολογία Uni-Core της KEF βασίζεται πρώτα και κύρια σε μια ειδική διάταξη οδηγού: δύο λεγόμενα προγράμματα οδήγησης ακύρωσης δύναμης διατάσσονται ομόκεντρα, με επικαλυπτόμενα πηνία φωνής που παρέχουν απόδοση μπάσων σε μικρότερο χώρο. Επιπλέον, η τεχνολογία Uni-Core KEF χρησιμοποιεί έναν μόνο κινητήρα για την οδήγηση και των δύο κώνων. Τα πηνία σε κάθε κώνο έχουν διαφορετικά μεγέθη, πράγμα που σημαίνει ότι όταν οι κώνοι κινούνται προς τα πίσω, τα πηνία μπορούν να καταλάβουν τον ίδιο χώρο στην καμπίνα. Συνολικά, αυτό σημαίνει ότι το φυσικό περίβλημα μπορεί να είναι εξαιρετικά μικρό και ο όγκος μειώνεται σημαντικά σε σύγκριση με τη χρήση συμβατικής τεχνολογίας οδηγού.

Ο αποθηκευμένος χώρος, με τη σειρά του, επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πολύ μεγαλύτερη διαδρομή από μια συμβατική σχεδίαση ακύρωσης δύναμης του ίδιου μεγέθους, έτσι επιτυγχάνεται περισσότερη ισχύς και βάθος σε πολύ λιγότερο χώρο.

https://eu.kef.com/