Skip to main content

Η WaveMotion Α.Ε, επίσημος διανομέας των προϊόντων JBL στην Ελληνική αγορά έχει ήδη ξεκινήσει την -ομολογουμένως καλαίσθητη- Πασχαλινή της Καμπάνια. Η Καμπάνια άρχισε στις  8 Απριλίου και θα συνεχιστεί μέχρι και την περίοδο του Χριστιανικού Πάσχα και  βασίζεται πλήρως στα Social Media στο facebook και στο Instagram.

Σκοπός της καμπάνιας εκτός από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας  της JBL, είναι και η  βελτίωση της διάθεσης των καταναλωτών δίνοντάς τους χαρούμενες νότες στην καθημερινότητα, που πλέον δεν είναι η ίδια-λόγω της πανδημίας του covid19 και του περιορισμού των μετακινήσεων-σε ότι έχει να κάνει με την μουσική. Επιπλέον, διευκολύνει τις προσωπικές στιγμές στο σπίτι, προσφέροντας διασκεδαστικό περιεχόμενο και προτάσεις γύρω από την επιλογή μουσικής. Καταληκτικά, η Καμπάνια δίνει φωνή στην JBL μέσω ενός ουσιαστικού ρόλου, γιατί το Brand επιθυμεί να υποστηρίζει, να εμπνέει και να δίνει κίνητρο στους fun του..

 width=

Πάσχα με νησιώτικα;

 width=

Yoga με Heavy Metal;

Περισσότερες πληροφορίες:

https://www.wavemotion.gr/el/η-πασχαλινη-καμπανια-της-jbl-είμαστε_μαζ