Skip to main content

Όσοι χρησιμοποιούν το Twitter συχνά -είτε μέσω PC είτε μέσω smartphone- θα έχει παρατηρήσει το ανανεωμένο design και στην αρχική σελίδα αλλά και στις εφαρμογές. Νέος συνδυασμός χρωμάτων, ελαφρώς ενημερωμένες διατάξεις και νέα γραμματοσειρά, που η ίδια η εταιρεία έχει σχεδιάσει.

Η εταιρεία προχώρησε στον επανασχεδιασμό, εργαζόμενη επάνω σε πολλά επίπεδα στην πλατφόρμα, που αφορούν από πληρωμένες καταχωρήσεις, έως υποστήριξη σε όσους χρησιμοποιούν “περιστασιακά¨ την πλατφόρμα αλλά και στους Super Followers, με στόχο την επέκταση του Twitter και τη χρήση του σε όλο και περισσότερους χρήστες.

Αν και ο σχεδιασμός έγινε δεκτός από τους περισσότερους χρήστες, μερικοί δεν είναι πολύ ευχαριστημένοι με τη νέα γραμματοσειρά, την οποία η εταιρεία ονόμασε Chirp. Η νέα γραμματοσειρά εμφανίζεται τόσο στον ιστότοπο όσο και στις εφαρμογές ( και σε Android και σε iOS). Βέβαια για να είμαστε ειλικρινείς, η νέα γραμματοσειρά Ghirp,  θυμίζει τη γραμματοσειρά της Apple, που φαίνεται στις πλατφόρμες iOS και macOS.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι έχει ενημερώσει το συνδυασμό χρωμάτων για να έχει υψηλή αντίθεση και αυτό το κάνει για να “τονίσει” την προσοχή των χρηστών, στις φωτογραφίες και τα βίντεο που εμφανίζονται στο timeline.

“Υπάρχουν λιγότερα γκρίζα φόντα και περιττές γραμμές διαχωρισμού. Επίσης, αυξήσαμε τον χώρο για να κάνουμε το κείμενο ευκολότερο να διαβάζεται”, ανέφερε η εταιρεία.

Προκειμένου να δώσει μια νέα παλέτα χρωμάτων, το Twitter σχεδιάζει επίσης να προσθέσει νέα χρώματα σύντομα, πιθανότατα όταν περισσότερες δυνατότητες τεθούν εκτός δοκιμής και κυκλοφορήσουν σε όλους τους χρήστες.

Όπως συμβαίνει με όλες τις αλλαγές που συντελούνται σε πράγματα που έχουμε συνηθίσει, πολλοί άνθρωποι ήταν άμεσα επικριτικοί για τον σχεδιασμό και τη γραμματοσειρά. Το ίδιο έγινε και όταν το Twitter μετακινήθηκε από το όριο των 140 χαρακτήρων στους 280 χαρακτήρες, η κριτική ήταν ακόμη πιο έντονη. Ωστόσο, μετά από λίγες ημέρες η “κακή” κριτική έσβησε και το όριο των 280 χαρακτήρων είχε αγκαλιαστεί πλήρως.